Terms and conditions
Terms and conditions
Bedrijfsgegevens:
Bv headz
Besloten vennootschap
headzhair@outlook.com
BE0735624442
We verzenden alleen met een trackingcode, van maandag tot en met vrijdag.
De pakketten worden bezorgd van maandag tot en met vrijdag.
We verzenden momenteel enkel in België, Bpost brengt je pakket naar het opgegeven verzendadres bij het afrekenen.
Je ontvangt een e-mail wanneer je pakket onderweg is. We kunnen uw adres niet wijzigen vanaf het moment dat het ons kantoor heeft verlaten.
BELGIË - Verzending duurt 1-3 werkdagen
∇ BESTELLINGEN <€ 70 - € 6,50 STANDAARD VERZENDKOSTEN
∇ BESTELLINGEN >€ 70 - GRATIS VERZENDING
We bieden ook afhaal in de winkel aan.
Je bestelling kan afgehaald worden op volgend adres:
Diesterstraat 194
3980 Tessenderlo
Alle verkoopprijzen die op de site worden vermeld, zijn inclusief belastingen, exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden bepaald tijdens het koopproces en gecommuniceerd aan de gebruiker, afhankelijk van het type product, het totale aantal gekochte producten en de gekozen verzendmethode door de gebruiker. De uiteindelijke prijs is in euro en wordt expliciet en duidelijk vermeld voordat de gebruiker de aankoop bevestigt. De gepubliceerde prijs verwijst alleen naar de geschreven beschrijving van de producten. De overeenkomende afbeeldingen worden louter als illustraties gebruikt en kunnen elementen bevatten die niet in de prijs zijn inbegrepen. Headz heeft het recht om bepaalde prijzen, inclusief de verzendkosten, op elk moment te wijzigen, ongeacht het motief, hoewel er een engagement is om de gepubliceerde prijzen toe te passen op het moment van aankoop door de Gebruiker.
- Bancontact
- Creditcard
- Apple pay
Gebruikte en / of beschadigde goederen
Een retourpakket dat niet voldoende oud is, wordt door ons niet bij de receptie afgehaald. Deze zending wordt onmiddellijk teruggestuurd naar de afzender. Alle verzendkosten zijn voor rekening van de afzender. Gebruikte en / of beschadigde artikelen, waarvan de verpakking is beschadigd of ontbreekt, worden ook niet geaccepteerd en worden direct teruggestuurd naar de afzender. Alle verzendkosten zijn voor rekening van de afzender.
Als uw bestelling beschadigd is afgeleverd, vragen wij u ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen.
Dit moet worden gemeld aan de klantenservice, uiterlijk binnen 48 uur na levering.
De kosten van een retourzending zijn volledig voor rekening van de afzender. Headz vergoedt deze niet.
- De zending moet op de juiste manier worden gepost en moet een label bevatten met uw retouradres.
- De artikelen moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking. De verpakking moet compleet en intact zijn.
- Artikelen moeten onbeschadigd zijn en geen sporen van gebruik vertonen. Alle artikelen worden grondig geïnspecteerd wanneer we ze ontvangen
Wij bij Headz doen er alles aan om de privacy van onze klanten te beschermen.
We weten dat u zich zorgen maakt over de manier waarop uw informatie wordt gebruikt en gedeeld en we waarderen uw vertrouwen dat we dit zorgvuldig en verstandig zullen doen.
De kennisgeving over privacy kan u terugvinden in onze privacy policy.